I kärlekens anda..

Sitter just nu hos Carin och kollar på Idol.
Det är kärleks tema och man sitter här och nästan snyftar så fint det kan vara.
Det får mig att sakna att ha någons hjärta.
Kanske inte att någon vill sjunga en song för mig men iallafall visa kärlek.
Man blir sjukt avensjuka på alla vänner och alla man ser som e så kära nu när vintermörkret kommer krypandes.
Det blir kyligt ensam..


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!