Ett okänt nummer..

Fick ett samtal här om dagen från en okänd människa.
Blev chockad, förvirrad, förnedrad och det kändes som om jag blev såå himla liten.
Som om jag inte va något större än en insäkt.

Jag var fet, ful, lat och ljög om att vara sjuk.
Ingen gillade mig här i alvesta så jag borde flytta här ifrån.
och värst av allt, personen i fråga sa att Carin hon som gett mig så mycket kärlek inte tyckte om mig och ville ej ha mig här heller...

Vad ska jag tro?
Vem kommer allt ifrån?
Jag vet inte vem ja ska lita på längre här i Alvesta.
Vet bara att Carin skulle aldrig göra något för att såra mig och när jag satt och grät bevisade hon de.
Ja vet att hon gillar mig och att vi är typ bästa vänner.
Älskar min lilla carin för att hon är en sådan underbar människa!

Så frågan är då vem som ogillar mig så pass.
Vem är det som ja inte kan lita på.
Kan jag lita på människor?
Du som ville trycka ner mig, du som ville se mig liten och sårad, du lyckades väldigt bra med det!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!