Helt knäckt..

Vet inte va ja ska säga eller tycka om något just nu.
Känner mig helt knäckt och vill bara gömma mig under täcket rästen av mitt liv.
Jobbigt att få höra massa elaka saker om än som är så pass privat och bli hånad av de.
Man vet inte va man ska tro när man får höra att folk tydligen tycker så fruktansvärt illa om mig.
Stod i duschen och bara grät, försökte tvätta bort allt äckligt men det går ju inte.
Känner mig lika äcklig för de, vidrig och avskyvärd...

Tror inte ja vill att nån tar i mig på ett himla bra tag och lita på människor känns inte så positivt längre..
Va ska man mer säga?
Människor vet vart dom ska använda för punkter!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!