Ibland vill man bara inte blogga...

Gått en lång stund nu sen ja blogga men det har inte funnits någon som helst lust till det och då känner ja att det är rent onödigt.
Första stunden va ja super lycklig och förälskad över öronen och hade ej tid till att blogga sen sprack allt och ja blev så ledsen och kände mig så bevsiken och förvirrad och fattade helt enkelt inte något.
Det har vatt en turbulent sommar kan man säga men va ja vet är att jag ångrar inget!
Jag är väldigt tacksam för alla fina människor som jag fått lära känna, önskar dock att man hade kunnat få mer tid med vissa för det finns trotts allt mycket goda och härliga människor där ute.
Fick ju flyttat till småland av alla ställen som jag stortrivs i och det ångrar jag verkligen inte.
Kommit en bra bit tack vare många fina vänner och det känns som saker och ting inte längre står stilla.
Och en stor sak har jag äntligen förstått, man förkänar kärlek fast än man har skavanker!
Så tro aldrig något mindre om dig själv om du är sjuk som jag eller kanske bara lite annorlunda, du förkänar att bli älskad ändå! :)



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!