Kvällens planeringar :)

Ikväll blir det myspys med film tror jag :)
Marcus kommer och hälsar på så ska umgås med han samt att jag ska passa Alice, Carins lilla vovve så det blir fullt hus :)
Mysigt med vovvar hihi!
Roligt för Bella att ha sin kompis på besök med :)
Funderar dock lite vad man ska ha för mat ikväll.
Får bli något enkelt men ändå god lördagsmat :)
Ska kolla med marcus vad han känner för, slipper jag tänka haha!

Måste även säga att det är väldigt skönt att ha så fina vänner runt omkring sig nu när man är extra sårbar och vet varken in eller ut på vem man ska lite på.
Så tack så mycket för all stöttning genom det hela och för trevliga kvällar :)

Just det ja, ska även jobba på en ny bloggdesign i veckan så får vi se om jag får fram något fint resultat :)
Ja de va väll allt för stunden, kraamiis!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!