Liiite segt att vara sjuker...

...men det får gå!
Förkyldningen är på god väg bort men dock har jag ap ont i kroppen och vill bara ligga ner och se almänt deppig ut!
Får försöka rycka upp mig lite, kanske gö lite trevlig webshopping eller nått!? :D
Kollar lite på Ikea just nu och ska nog köpa lite nya möbler tänkte jag.
Ska önska mig lite extra pengar och shoppa på julrean för då brukar man hitta massa som man vill ha fast för en billigare peng.
Jag menar det är ju inte långt kvar tills julen osv så då kan man lika bra vänta :)

Haha har verkligen inget vettigt att blogga om just nu så ska gå och röka istället och nej jag har inte slutat ännu haha!
Skriver senare :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!