Nya patchen för cataclysm!

Fan va arg ja blir haha!
Ja som precis lärt mig spela så nu har dom rört till allt och nu dör ja fort som satan.
Damp!
Va väll onödigt att ändra allt nu när man väl kommit in i spelet.
Aja får försöka samla mig innan jag sätter igång och spelar för just nu blir jag bara grinig hehe.
Inget tålamod alls ikväll märker jag och denna lilla WOW nörd är såå en nooooob igen haha.
Och ni som inte har en aning om va jag snackar om kan bara sitta och flina.
Himla konstig tjej jag är hehe jag vet.
Blandade intressen helt enkelt och man får ta mig som jag är :)
Men jag är ingen flottig wow nörd som bara sitter hemma och svettas nää du.
Jag är en het wow nörd som ser jävligt sexig ut när jag spelar också haha.
Så det så!! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!