Så här vill jag se ut!


Alla andra töser kan slänga sig i väggen för detta e vackert, så här skulle ja vilja se ut.
Hennes kropp är att dö för asså.
Undra om man kan få samma kroppsform som henne hon har samma typ av kropp som ja men smalare så det borde ju inte vara helt omöjligt.
Snygg 2011?
Kanske ska utmana mig själv och sätta det som mål, sluta röka och ge fan i alla kolhydrater.
Träna satan och skita fullständigt i vad folk säger.
Vill inte se ut som en slusk ska bli så snygg ja kan bara bli så jävlar kan ni ta er i röva! HA!

Har du någon du ser upp till och skulle vilja likna!?


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!