Spela WOW kan jag med :D

Haha ja Mli har börjat spela wow och hon dinga nyligen 35 :D
Det går framåt så för alla wow älskare där ute, jag förstår er.
Man blir ju helt fast men dock blir ja lätt irriterad när det inte går som ja vill haha.
Inte bara spelet som är roligt utan alla ja spelar med.
Vi är ett gäng på skype som flummar runt och vi blir bara fler och fler.
Jag har bland annat dratt in min kompis Carin i det hela så hon är också med och roar sig.
Har man en dålig dag ska man hoppa in på skype bland alla goingar så blir man genast på bättre humör.
Och Kalle håller koll på att jag ska blogga med så man får en liten spark i röven, tack Kalle lille hehehe!

Nä nu ska jag återgå till skype och wow, det går ju sjukt bra just nu :P
Snart DING 36 :D hahaha


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!