Varför blir man alltid bortslängd?

Ja är trött på att va sjuk, hela mitt liv blir så förstört av det.
Ingen vill va med mig det är bara en tidsfråga sen försvinner dom.
Hamnar om och om igen i papperskorgen och verkar inte ha någon som helst betydelse för folk.
Det räcker inte att vara en omtänksam och snäll person som gillar att pyssla om andra och njuter av att få kunna visa kärlek.
Nä, man måste vara helt frisk och inte ha några som helst skavanker.
Vad är det för mening med att finnas på denna jord när så många människor har något imot än som man är..?
Jag är så utmattad och jag är så trött på att fejka ett leende.
Det är inte värt det längre...


Vad tycker ni? :)
Postat av: Kalle

Vi tycker ju om dig Emelie :) !^^

Dina brister gör bara dig speciell!

Lev livet lille vän :)

2010-10-17 @ 15:04:35

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!