En nyfunnen kärlek, khaki och militärgrönt!

Denna hösten/vintern så tänker jag sattsa på khaki och militärgrönt.
Har blivit himla förtjust i just denna typ av grönt så jag har beställt massa fina plagg för min khaki gröna höst hehe.
Kommer blanda denna färg med brunt svart och vitt, självklart passar min fina skinnjacka in i denna bilden så kommer bli toppen snyggt.
Dock vet jag inte ännu vad för typ av skor jag ska ha men någon slags ankelboots är tanken iallafall.
Sen har jag även fattat tycket för smaragdgrön och funnit en skit snygg rätt stor läderväska i denna typ av grön färg.
Något som jag funderar att lägga på min önskelista till älsklingen ;P
Har redan önskat mig den nya Juicy Couture parfymen Viva la Juice, ni måste testa den för asså den doften är ljuvlig!!!!


Ja, jag har sjukt mycket ideer iallafall så det e nice :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!