Full rulle!

Hejsan hoppsan allesammans :)
Har inte haft tid att blogga eller orken som vanligt men nu ska jag skriva lite.
Har vatt mycket nu denna månaden, bland annat en held del kalas och dylikt.
Många utav min Sambos familj har fyllt år så självklart har det blivit en del kalas.
Men nu ska det bli liite lugnare efter helgen iallafall.
Tycker jätte mycket om min sambos familj så har haft det riktigt trevligt och jag är inte lika blyg längre så det underlättar en del hehe.

Och till något helt annat, har vatt på Gekås i Ullared!!
Gud så roligt det är och självklart blir man ju tokig när man går där bland alla fina saker och vill bara shoppa mer och mer haha.
Älsklingen tyckte väll inte det vatt lika roligt som jag men haha han köpte en del han med.
Vi köpte massa fina saker till hemmet bland annat en taklampa och en cool hushållsmaskin :P
Den används flitigt vill jag lova, så fort vi kom hem blörjade älsklingen skiva gurka och allt möjligt för att testa den haha.

Ja som ni ser här på bilden så har vi lite blandat smått och gott av det jag handlade.
Vi handlade mer än detta haha!

Okej en liten lista utav det som fick komma med hem var:

  1. Stekpanna
  2. En rosa bakskål med handtag
  3. Muffins former med prickar och rosor på
  4. Stor ungnsform
  5. Sallads tänger
  6. Mått satts
  7. En rosa spargris
  8. Massa scraping saker för mina fotto album
  9. En fottoram som nu hänger över sängen
  10. Taklampa till vardagsrummet
  11. Hundsaker till Bella så som godis, mat, vattenflaska, leksaker och regnjacka
  12. Mjukisbyxor
  13. Joggingbyxor
  14. Leggings
  15. Hipsters
  16. Strumpor
  17. Shampo, duchkräm osv
  18. Billig hårfärg!! (38kr för en hårfärg som kostar 80 här hemma)
  19. Köksmaskinen som kan skiva och riva massa saker i olika storlekar :P
Ja de va väll nästan allt haha!
Sen köpte ju min sambo massa fina kläder och sådant kuligt med :P
Ska bli en runda till innan julen tänkte jag med min bror.
JAAA!!!! han har ju fått körkort nu!!
STOOOOOOOOOOOORT GRATTIS till min bror emil hehe.
Han tog sitt körkort igår och ja de e så himla roligt för han :P
Så nu ska han få köra runt mig haha!!

Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma, borde snart ta en dusch med.
Tatt en långprommenad med Bella så är lite svettig haha.
En ny vana, en långprommenad om dagen har jag satt att jag ska göra nu :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jessica

Ja så det blir i bland, jag kom av mig med från bloggandet med det är helt ok, kommer tillbaks till slut =)... Hoppas du får en super bra söndag i alla fall. kram

2011-08-28 @ 11:35:45
URL: http://www.bonusfamilj.net

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!