Myspys!

Måste bara visa ett par söta tofflor som jag hitta hos skopunkten.
Älskar ju myspys kläder då det är skönt när jag har ont, jobbigt när saker och ting sitter åt.
Så varför inte vara fin fast i myspys? hihi


Sånna goa till hösten när man är extra kall om fötterna och myspysa framför en film.
149kr kostar dom, blir nog att köpa ett par om jag åker förbi en skopunkten affär :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: jessica

ojh vilka fina tofflor =D är dom sköna? =) Hoppas du får en bra dag. kram

2011-08-13 @ 12:00:55
URL: http://www.bonusfamilj.net/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!