Trött Trött Trött!

Jag vet inte vad det är med min kropp just nu men ja är så sjukt trött så orkar inte med något.
Går här hemma och små pysslar lite för att göra det fint och scrapar lite med mitt fottoalbum.
Man får göra sådant man trivs med helt enkelt då blir man alltid lite gladare och piggare.

Idag började jag dagen med att gå upp klockan 06.30 för att baka matmuffins till älsklingens frukost :)
Funderade på att baka det igår och då fick älsklingen för sig att ja de ska va nybakta muffins till frukost så ja upp med tuppen blev det.
Gjorde jätte mumsiga muffins med kasler och ost i (självklart med prickiga bakformar) och sen kom jag in till sovrummet med varma matmuffins på sängen och så lite kall mjölk till :)
Efter det så somna ja nästan direkt för natten hade vatt lite jobbig så har sovit en del idag.
Har vatt hos min arbetsterapeft och nu njuter ja av en god milkshake och lite bloggande :P

Vill visa hur fint det blev med fottoramen som vi köpte på Ullared.
Denna fina tavla med bilder på min lilla familj hänger nu ovanför sängen :)

Jag Bella och min underbara sambo :)
Min lilla och mysiga familj :)

Ps: Måste bara tacka Jessica för dom fina kommentarerna, så himla mysig den tjejen och hennes lilla familj är så söt fast dom är nog mer än liten en stor och mysig familj :) Hoppas din familj och du mår toppen :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!