På hemligt uppdrag ;)

Ska strax gå ut tänkte jag, ska på hemligt uppdrag!
Haha är inte riktigt så illa som det låter men tänkte jag skulle överaska älsklingen med något sen så då ska jag passa på när han är i skolan.
Alltså blir det ett hemligt uppdrag ;)

Sen ska jag roa mig med att klippa bella idag, ska klippa ner hela henne för nu börjar hon få små finnar i huden igen och är rätt så röd så får fixa de innan hon kliar sönder sig.
Får bli jacka och tröja tills det blir riktigt varmt ute om hon fryser allt för mycket.
Vill inte att hon ska klia sig så förbannat som hon har gjort, bara fruktansvärt smärtsamt för henne och hon är ju min lilla going och jag vill att hon ska känna sig pigg och glader hela dagen :)
Dock är trimmern sönder som jag har hemma så de får bli saxen, alltså ett flera timmars jobb hehe.
Men vad ska man göra lixom?


Bella förra året när hon var nyrakad och lycklig som en gnu hihi!
Så fin så min lilla kineshund hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!