3D film va sjukt roligt att se..

Va verkligen en helt annan upplevelse än vanlig bio och det lär bli ett antal 3D filmer till i framtiden.
Många coola filmer som ska släppas bland annat en ny pirates of the caribbea.
Den verkar sjukt cool att se som 3D film så de blir ett måste att se på bio när den väl kommer.

Zombies och sjöljungfruar och ja som vanligt den härliga kapten james sparrow hehe, en stor favorit hos mig iallafall :P


Och en liten bild på mig innan vi skulle på bio :)

Älsklingen gömde sig bakom haha ;) sööt såå!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!