En trevlig helg :)

I helgen har ja vatt hemma i Alvesta med älsklingen samt att farfar kom på besök.
Riktigt trevligt för farfar hade ju inte sett hur jag bor så de vatt väll på tiden för de :)
Vi har bland annat festat lite och sen har han även haft egna äventyr i Växjö hehe.
Och undertiden farfar hade det så hyrde jag och älsklingen film på Hemmakväll och köpte massa godis och bara myste hela kvällen :)

Nu har älsklingen åkt hem men jag träffar han imorgon igen, så mysigt :)
Farfar åker i morgon så de blir att bara ta de lugnt idag och laga kalkonrulle med potatisgratäng ikväll.
Ska även byta gardiner och tvätta golven :)
Vara lite duktig idag med andra ord hihi!
Fick testa gul såpa som dofta citron av Carin till mina golv och de va ju riktigt bra, golven blev skit fina plus att det lukta jätte gott.
Så nu har jag införskaffat mig en sådan flaska, typ bara ett litet vardagligt tips sådär haha.
Måste tvätta min matta nån dag med och försöka få bort alla fula fläckar från soffan också.
Det är sjukt segt att ha en hund på vintern med vit soffa haha.
Men men de är sådant man får ta ;)


Fick en fin ros av älsklingen i veckan när han kom hem från skolan :)
Helt underbar är han och ja kan verkligen inte önska mig något annat :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!