I Hässleholm :)

Hemma hos min fina älskling och igår hade vi en fin middag tillsammans och myste, jag laga mat och gjorde en snabb efterätt :)
Va jätte mysigt ända tills jag blev skit trött och somna på soffan en stund.
Sen vakna jag ju iof och vi kollade film men ändå haha.
Men sen så gick vi och la oss och jag kunde ej sova så jag låg och titta på two and a half men på datorn och tänker inte så mycket på oväsenet som bella för i lägenheten.
Haha förän hon kommer in i sovrummet och det luktar skit, hon hade skitit ner sig i sitt tickskydd och de va bajjs överallt i lägenheten.
Snacka om att ja börja as garva, va så trött och allt va bara så sjukt kul.
Kalle va inte lika road dock för ja väckte han med mitt skrattande och sen när han insåg att det va bajjs överallt så ja då flippa han medans jag sprang runt och garva satan haha.
Ah ja hade kul iallafall medans jag duscha bella och städa upp bajs haha.

Och nu till vad som händer idag, jag startade iallafall min dag med frukost som bestod utav keso, ägg och melon.
Sen blev det lite pussar i soffan och filmen Marmaduke.
Och nu ska vi snart gå ner till centrum för att shoppa lite kläder, thai mat till middag och så avslutar vi dagen med att färga mitt hår ;)
Blir nog en bra dag tror jag hihi.
Hoppas vi slipper ännu en natt av bajs i brallan hahaha!

Hittade denna snygga jumpsuit på H&M, dock tror jag inte att den lär passa på mig med min feta rumpa men ja haha den va snygg iallafall :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!