Ikväll blir det bio :)

Jag och hjärtat har typ bara degat hela jul och nyårsveckan så bestämde vi oss för att äntligen gå UT och hitta på något.
Så ikväll blir det bio i 3D format, första gången för oss båda så det blir spännande.
Vissa har ju sagt att det ska va coolt och andra typ fattar inget utav de och tycker det va precis som vanlig film.
Så en egen uppfattning kan kanske vara bra :)

Iallafall vi ska se den där nya filmen Tron något.
Verkar cool i 3D med alla effekter osv.
Har någon sett den ännu? va den bra kanske?
Oavsätt vad så är det iallafall en mysig kväll med älsklingen :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!