Jag är sååååå trött idaaaag!

Är helt sinnes trött idag och vill verkligen bara sova men känner mig även rastlös så vill roa mig med något också men ja vet bara inte vad.
Har ju iof julklappen jag fick av mamma där man ska göra sin egna tvål.
De är ju iof lite kul men vill jag de idag? haha.
Inga bra skålar till tvålmassan hemma så blir ju lite krångligt.
Fick nya skålar som tål värme av carin i julklapp men dom är ju hos carin hehe.
Då måste jag orka lyfta på röva och ta mig dit med haha.
Nää fyy fan idag tänker jag vara en riktig liten latgris!


Haha mitt lilla busfrö för typ ett årsen hihi! :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: kalle<3

Sen när blev år och sen ett ord? // Förvirrad läsare:-)

2011-01-13 @ 12:06:44
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska lyfta på röven och göra något vettigt istället för och bara sitta och lata dig. RÖR PÅ FLÄSKET..... GOD FORTSÄTTNING... :)

2011-01-15 @ 15:29:33

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!