Läs ALLTID språket på filmen!!

Godmorgon mina vänner :)
Har ni sovit gott?
Det har jag fast iof inte på morgonen.
Vatt uppe och kissat 8 gånger, nått måste ju vara knasigt.

Igår hade vi iallafall en film/mys kväll tillsammans jag och älsklingen.
Vi hade fruktsallad och grönsaker med dipp till.
De va lite gnäll från hans sida med att det var för nyttigt men han fick i sig det och insåg att det faktist va väldigt gott haha.
Första filmen blev die hard som gick på tvn, sen såg vi det nya avsnittet av hipp hipp.
Men när vi väl skulle komma till den andra filmen så visade det sig att JAG hade valt en tysk film haha.
Ja har märkt att det är sååå viktigt att läsa på filmen vad för språk det är för i dagens läge kommer filmerna från överallt när man hittar film på Hemmakväll hehe.
Total ångest så det fick bli en gammal goding som älsklingen gillar field of dreams.



Nu sitter jag och äter frukost och tvättar med älsklingens snygga michelini gubbe tröjja hehe :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!