Nu blir det RIKTIG film :P

Jo nu jäklar har ja hittat film ja inte sett eller snarare älsklingen har hittat film som JAG inte har sett haha.
Det blir Gamer, en action film som tydligen handlar om en kille som sitter inne på livstid men får ett val att va med i ett slags krigar spel där någon styr han.
Iallafall klarar han 10 gånger så får han komma ur fängelset.
Ja den chansen hade ja tatt haha!



Verkar spännande :P
Så vi höres imon igen för nu blir det film med älsklingen ;) Natti!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!