Nytt år, nya vanor :)

Detta året ska jag försöka börja blogga ordentligt igen.
Tappa de helt 2010 och man saknar det lite fast än man på något vis tröttnat.
Det har vatt så mycket blogg hysteri och man har inte velat följa med den treden att blogga då.
Har faktist tyckt om att läsa mina dagliga bloggar men själv inte haft ett stort intresse för att skriva.
Blir så svårt när man inte vet va man ska skriva om och deppiga saker är ju tröttsamt i längden.
Ja ni fattar nog va jag menar hihi.
Men nu börjar det ett nytt år och jag är på ett förbannat bra humör :)

Min nyår blev klart den bästa nyår jag haft på länge så jag fick fira den med mannen jag älskar :)
Stackars bella blev dock jätte rädd för raketerna och sprang runt och skaka och andades jätte fort så att tungan hängde utanför.
Stackaren, tog flera timmar för henne att bli normal igen.
Julafton blev dock bra för min lilla snäcka, hon fick massa mums och goda julklappar.
Sen en mysig dusch som kanske inte va lika rolig men fin blev hon hehe.


Iallafall tillbaka till nyår hehe!
Jag och älsklingen laga mat tillsammans och åt lite efterätt sen satt vi och myste i soffan framför lite filmer och när klockan slog tolv korka vi upp champagnen och kysstes på ballkongen :P
Toppen mysigt :)

Jaja, nu har jag pladdrat på litta här :)
Nu blir det lite wow spelande (ja jag är totalt en ny nörd haha) med min älskling och kollande på the big bang theory.
Klart den roligaste serien på länge :P hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!