Solsidan, vad är de för skit?

Okej, typ 80% av Sveriges befolkning kollar på detta skit program och jag fattar inte va som är så roligt med de?!
Inte ett dugg roande för fem öre men vi svenskar har tydligen en konstig syn på humor.
Nile city de va riktiga grejjer de och ronny och ragge.
Vart försvann den humorn?
Har vi blivit för torra här i Sverige eller vad är grejjen?
Nä, ni får titta på solsidan själver för jag hakar inte på den trenden iallafall ;)

Till något helt annat, älsklingen är super nöjd just nu.
Han har köpt sig en JÄTTE gammal cykel för 300kr och lyckades även köpa nya däck till den och tillbehör för strax över 300kr.
Som hittat med andra ord, han är dock helt slut nu för han har skämpat med första hjulet ett tag här och nu går det på andra hehe.
Svettet rinner från pannan men han håller humöret öppe ;P

Kommer bli en fin cykel till skolan älsklingen, bra jobbat ;) hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!