Till middag idag: Fläskpannkaka :)

Sådär då va en del utav disken diskad (bara grytan och ugnsformen kvar) och dagens tvätt upphängd, nu väntas bara lite matlagning.
Och idag ville älsklingen ha fläskpannkaka så självklart ska han få de ;)
Mycket bacon ska det vara och så självklart lingonsylt, mumsigt!

Inte hänt så mycket idag faktist utan mest bara en tvätt dag och så lite spelande på de.
Sen har jag även försökt se film men lyckades hitta världens jäkla B film igen hehe, ÅNGEST!
Finns det inga bra filmer där ute som man inte har sett???
Aja, de går ju iof en hel del film på tv nu dom här dagarna vid jul och nyår så man kanske hittar något gammalt som är roligt :)
Har även kollat på lite nätshopping idag, en massa fint på all rean men ja kan inte bestämma mig hehe.
Skor ska jag INTE köpa iallafall för det har vatt lite väl mycket pengar på de den senaste tiden så det får bli mer vettigare saker som undisar och kanske lite nya leggings för det behöver jag.
Ska fundera lite till sen får vi se om ja klickar hem någe kul eller inte! :)



Föresten ni har väll inte missat tiffanys Vlogg från hipphipp :P hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!