4D, helt galet!

Okej, fick just se att bloggaren foki hade vatt och sett en 4D film och då blev jag nyfiken.
Vad är detta för fenomen?
Jo nu har jag kollat upp detta och jag tycker att det verkar som en skit cool sak rent ut sagt haha.
Det ska vara den ultimata upplevelsen av en film, man ska VERKLIGEN känna på hur det är att vara i filmen.
Och hur undrar ni säkert då!?
JO, genom att ge oss i biosalongen RIKTIGA special effekter!
Så när det regnar kommer det att regna i biosalongen, samma med snö och storm.
Speciella dofter ska tydligen va möjligt att känna så som om en bomb smäller luktar det väll lite bränt kanske? haha
Och för att få den där riktiga pang känslan när något smäller eller när marken rör sig så ska stolarna självklart röra sig.

Jag säger bara att hoppas till gud att detta kommer till sverige för det lär väll inte finnas här ännu.
Kommer säkert kosta en ren förmögenhet att gå på en sådan film men va fan man måste ju få testa iallafall en gång och se om det är så coolt som folk beskriver det.

Hehe dock fick jag en kommentar från en tjej om mitt inlägg om transformer i 3D där det stod att hon inte riktigt gillade 3D.
Glasögonen va jobbiga och det kan ja fullt hålla med om ibland, sen så kan man bli besviken om inte det är riktigt mycket 3D efekter.
Alla filmer med 3D är faktist inte en bra idé att se för det är sällan som det är RIKTIGT MYCKET 3D effekter.
Men på dom senaste två filmerna jag sett med 3D har vatt grymma så jag fortsätter att hålla mig till den där 3D bio upplevelsen ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!