Ångest!

Godmorgon på er alla eller vad man ska kalla det hehe.
Har en fläng av ångest idag och sådant som jag borde göra blir begränsat av den sociala fobin.
Det är rätt så svårt att leva med ångest, man får be om hjälp för att reda ut det hela.
Många tycker dock att jag är rätt konstig när jag blir ledsen för inget osv men vad ska man göra?
Man kan ju inte mer än att försöka förklara.
Det viktigaste är att man har folk runt omkring sig som faktist förstår än och inte tycker det är för jobbigt.
Och vänner som inte kan förstå att man ibland bara inte orkar va med och sitta i telefon hela tiden dom får tyvär lämna vänskapen.
Det är tråkigt när det händer men riktiga vänner stannar alltid i alla sitvationer, eller?

Nä ska ta en liten prommenad i parken med vovven nu så blir jag nog lite lugnare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!