Förlovad ;)

Förlåt alla, har inte haft tid eller ork till bloggen men idag ska jag uppdatera lite hihi.
Först vill jag börja med att berätta att jag är nu förlovad med min underbara man Kalle.
Känns lite ovant att ha ring på fingret men jag är så otroligt lyckliga så det finns inte.

Himla fin ring som han valde tycker jag :)

Sen så har mamma vatt här och hälsat på, himla trevligt men hon åkte precis hem så nu får vi se när vi ses nästa gång.
Vi tog iallafall en liten Hässleholm tur så jag fick visat massa roliga affärer och den mysiga parken för henne.
Hittade bland annat detta hos Borett, fyra fina koppar och en liten rosa glasburk som ja ska ha till alla mina ringar och sånt.
Är väldigt snabb på att slarva bort dom annars haha!



Ska försöka skärpa mig med bloggen men ja ibland står det stilla och man bara har inget att skriva om hihi!

Sen vill jag tacka för dom fina kommentarerna som har kommit in undertiden jag har vatt tyst i bloggen haha.
Finns allt mysiga människor där ute men dock mycket negativa människor också.
Som man ser efter Norges tragiska händelse, blev chockad och tänker på alla dessa familjer som har gått itur.
Finns inget värre att förlora sina barn...
Nä usch säger jag bara, man vet faktist inte riktigt vad man ska säga om det för det är så fruktansvärt hemskt!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jessica

Men fy GRATTIS till förlovningen =D jätte fin ring =) super ju... =) härlig blogg och tack för titten in till oss =), hit kommer jag flera ggr. =) Jess

2011-07-27 @ 22:08:02
URL: http://www.bonusfamilj.net

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!