Tråkigt väder = kolla runt på roliga webbutiker! ;)

Jupp, det är super trist väder idag, jag sitter och väntar på att det ska sluta och regna så att jag kan gå till affären och handla lite.
Hade ju en plan idag att ta en promenad till ica men nä de vill sig inte ännu.
Så jag roar mig med att kolla runt på inredning för det är så himla mysigt och självklart har jag redan hittat något jag vill ha :P haha!


Denna sjukt söta lyktan skulle jag vilja ha i hallen!
299kr kostar den och finns hos Jotex, har hittat massvis med fina saker där nu.
Bland annat jätte fina gardiner till sovrummet!
Hmm, ska inte shoppa de nu för jag har lovat mig själv att inte köpa mer just nu haha.
Men klart något att titta på kanske nästa eller näst nästa månad :P om det finns kvar vill säga :)

Älsklingen är inte så glad i denna stilen men han har börjat finna sig i det hela så jag smyger in mer och mer saker in i lägenheten och hitils går det rätt okej haha.
Köket har fått sig en liten kvinlig lantlig touth och nästa steg kommer vara hallen.
Vill ha en söt liten vit byro och en fin vit trä hatthylla med korgar i.
Han har lovat att montera det åt mig men jag får betala det själv så det ska nog gå bra hihi!
Han är trotts allt lika envis som jag ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jessica

Men det är väll kul att gå en promenad när det regnar =) hehe =) tja annars kan man ju se på att man får en gratis dusch.. =) kram

2011-07-28 @ 17:32:14
URL: http://www.bonusfamilj.net

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!