Bio kväll med älsklingen!

Idag har jag hiltils vatt iväg hos min nya läkare.
Vatt dock skit skrämmande att vara på sjukhuset och jag brast ju självklart i tårar då jag var så uppstressad av hela sitvationen men det gick bra sen.
Fick lugnat ner mig lite och läkaren gjorde upp en bra plan för framtida behandlingar så nu får vi se om ja kan bli lite bättre iallafall :)

Påvägen hem fick jag gjort lite ärenden så det blev en lång prommenad i solen.
Svettades som en tok haha för idag är det varmt men ack så skönt :)
Så nu har jag gjort det jag ska för idag och fått vilat en stund, snart kommer älsklingen hem och då blir det middag.
Sen bär det iväg för en mysig kväll på bion.
Vi ska se den nya transformers i 3D och jag hoppas att det inte blir en besvikelse för jag gillar transformers filmerna nämligen :)
Megan Fox kommer inte medverka i denna filmen så är liiite skeptisk hur dom löser detta.
Bara dom gör det snyggt så bryr jag mig inte så mycket.
Sjukt segt om dom bara byter människa till karaktären för då blir det inte den samma men får han en NY flickvän så kan ja digga de hehe.

Nä jag skriver ikväll om jag gillar den eller inte hihi :P KRAMIS

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:17:38
URL: http://robinhoods.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!