Färgat håret till en sommar färg :)

..och så har jag även fått hem mit paket med massvis utav sommarkläder från rean på H&M.
Vatt en dag med shopping av både mat och skönhetsprodukter, lite wow spelande på kvällen också så klart haha.
Så nu är jag rätt så trötter men ville visa två plagg från H&M som jag tycker riktigt mycket om.

Inte världens bästa bilder men gud va nöjd jag är, himla fina toppar.
Har även skaffat 8 andra plagg men dom får jag visa en annan gång och allt detta för ca 600kr.
Som hittat och fruktansvärt kul med rea hihi!

Ja just de, min nya hårfärg med ;)

Jupp det blidde sommar blont som jag kallar det hela ;)
Så himla nöjder, tycker det känns så underbart med ljust hår på sommaren.

Nä nu ska jag gå och kyla ner vissa områden där jag har vaxat för ja de känns lite efteråt haha!!!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!