Gnälla lite!

Jupp, ska gnälla lite på bloggen idag istället för gnäll till min fina pojkvän så han får lite paus hehe.
Idag har jag halsbränna, ont i magen, illamående och huvudvärk.
Plus den gamla vanliga värken i kroppen och ett fint litet sår som jag lyckats införskatta mig när jag diska grytan till nudlarna.
En himla jobbig kombo och inte nog med det så är jag sjukt gasig i magen med!!
Ja nu ska ni inte va sådanna, sitta och skratta för ni har med gasiga dagar men jag är knäpp nog att berätta det för massa människor haha!
Kanske borde gå och vila lite så att man piggnar till senare men kan ju iof va lite onödigt.

Nä får gå och fisa lite så får vi se hur det artar sig haha!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!