Vaken med fåglarna idag ;)

Godmorgon på er! :)
Vaknade tidigt som bara den, är helt ivrig inför dagen för jag väntar som en tok på att min och älsklingens Zipperal ska komma.
Skulle fått den i söndags i födelsedags present men den va försenad så idag ska den förhoppningsvis komma och då ska jag mysa massor :P
Vi kanske ska grilla idag, får se hur vädret är men just nu ser det ut som om två nissar kommer sitta med sin zipperal i parken och grilla!
Det roliga är att jag såg även min kusin och hans sambo ha lika dana som vi kommer att ha på facebook.
Hehe lyckas få exakt samma färg och allt så snart är hela skåne fulla av zipperal par haha.

Fattar egentligen inte vad jag gör uppe nu men ah, får ta och lägga mig en stund igen.
Är rätt så trött ;)

Fångade en söt liten bild på Bella här om dagen med min iphone hehe.
Helt chockad va hon när jag sa Bella och fångade hennes söta min ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Alma

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 08:58:07
URL: http://djurförsäkring.net

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!