Indisk mat och snart dags för BigBrother! :)

Efter en helt underbar dag i parken med älsklingen och Bella så blev det en liten mys stund framför en film med älsklingen.
Vi båda tillsammans med bella somnade som små grisar i sängen och sov en stund.
Tänk va skönt det kan vara att ta en liten tupplur ibland hehe.

Vi busade iallafall ute i parken med bella idag och älsklingen försökte lära mig att fotta med en systemkamera.
Gick ju sådär men med lite övning ska jag nog få in de hela :)
Inte tittat nogrant på bilderna ännu men ska lägga in dom på datorn och se om jag fått ihopa någon fin bild iallafall.
Va väldigt roligt iallafall så det blir nog att springa runt med älsklingens kamera fler gånger hehe.

Nu har maten landat fint i magen, det blev indisk tikke masala idag (hur det nu stavas haha) med ris.
Passade perfekt med matprogrammet med gordon ramse idag för han har indisk mat som tema så två lag från olika insiska restauranger tävlar om ett fint pris.
Ser otroligt gott ut men nu är jag så mätt så mat är nästan jobbigt haha!
De får bli BigBrother nu och man förväntar ju sig att man ska få lite mer svar på hur deltagarna mår som lämnat men ja tv4/tv11 är ju i förnekelse så dom lär inte visa något.
Pinsamt!
Himla spännande dock, undra hur många som kommer få problem med psykoser i huset innan detta spelet är klart.
Verkar inte så seriöst längre! hehe


Bjuder på en söt bild på bella när hon va nyrakad, trött efter många busvarv i lägenheten hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!