Psykos i Bigbrother!

Vakna idag och va faktist fruktansvärt pigg, har fått sova hela natten så idag är en toppen dag.
Har roat mig hitils med att snacka i telefon, kollat lite kläder på nätet och nu tvättar jag.
Älsklingen är på utflyckt idag med skolan så han kommer hem sent så ikväll ska vi även äta lite hemtmat och så blir det självklart bigbrother klockan 22.00.

Haha jag har blivit helt bestatt av BB och alla deras intriger och nu har även en till person fått psykbryt i tv.
Lite synd om dom men man märker ju att alla människor klarar faktist inte av den pressen.
Läskigt dock att man kan få en slags psykos bara sådär.
Personerna i fråga har ju faktist inte lämnat huset för att utan man märker ju av det som visat i tv att dom är inte stabila.
Båda två såg ut att ha fått en slags psykos, typisk sak är att man tror att folk kan läsa äns tankar och att man är förföljd osv.
Många konstiga inbillningar helt enkelt och det såg man ju på dom och hörde när dom prata helt konstigt.
Jag och älsklingen fick en chock när hon Jessica börja också svamla, tänkte inte en till.
Ändå så går dom ju igenom psykiatriska tester och sådant men de e ju svårt att märka sånt här.
Vem som helst kan ju råka ut för det om man inte sovit ordentligt osv.
Får hoppas att det inte blir fler sådanna fall, är ju en aning läskigt tycker iallafall jag.


Va mer.. JO, idag blev det även en god frukost/lunch!
Kycklingsallad i mängder, himla gott och faktist lite roligare än all den vanliga frukostmaten.
Rätt trött på bröd för stunden haha.
Kan vara skönt med lite omväxling för stunden så man inte har samma sak var ända dag.

Muuummaaa! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!