Vatt hos frissan :)

Himla nöjd blev jag, nu är det kort!
Satt och fundera på att låta det bli långt igen men håret såg så risigt ut så tänkte att nää de får allt bli en tripp till Railcut här i Hässleholm.
Har även färgat håret idag så nu ser det snyggt och fylligt ut utan massa gråa hår haha.
Gammal nu, fick sådan ångest när jag såg hur mycket grått hår jag hade fått hos frissan.
Hon delar ju av i bener för att klippa och när ja såg hårbottnen så bara noooooooooooooo!
Ångest må jag låva, va inte den synen jag ville se men ja vi skratta mest åt de så sa hon att den dagen hela håret är vitt får jag banne mej inte färga de för de e tydligen skit snyggt.
Ja de vette fan men vissa passar ju faktist i det hehe :)

Iallafall här har ni resultatet :)

Passar bra för min ålder tycker jag :)
Ser mogen och sofistikerad ut!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!