Möss på rymmen!!!

Imorse när jag va uppe och gjorde frukost till min älskade så tyckte ja att jag såg något röra på sig vid spisen och ja det rörde sig allt.
Musen Lisa hade rymt ur buren och hade knattar runt i lägenheten på natten.
Himla äckligt och jag vatt skit skrämd innan jag såg va det va.
Så det va bara att sätta igång med en mus jakt i köket för att fånga den lilla krabaten.
När hon väl var i buren igen dröjde det inte länge för än hon va ute igen.
Så hur lyckas hon???
Ett helt mysterium så nu vet vi inte vad vi ska göra men vi kan inte ha en mus lös i lägenheten iallafall.
Så än så länge får hon stanna i transport buren tills vi listat ut hur vi ska göra!
Ja en fart fylld morgon vill jag lova hihi!!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!