Goda chokladbollar!

Chokladbollar eller negerboll, ni väljer själva vad ni vill kalla dom för.
Men oavsett vilket namn dom har så är dom oftast väldigt goda.
Så ikväll testade jag och älsklingen att göra dom lite mer noggrant och lite ner speciellt.
Istället för att knåda ihop allt med händerna så mixar du det till en massa.
Och glöm inte att ha några matskedar kaffe i för då blir dom perfekta.
Smakar som dom man köper i affären fast mycket godare hihi.
Och inte nog med det så rullade vi dom i kokos och vit choklad!!
Såååå himla goda blev dom.
Enkelt fredas gottis till filmen ;)
Så släng ner kaffe, smör, kakao, socker och havregryn i en mixer sen gör små bollar och rulla dom i kokos.
Låt dom stå i frysen en stund sen doppar du dom i smält vit choklad och så puff så har du jätte god fredags fika hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!