Nu börjar man bli piggare!

Magsjukan börjar släppa och jag känner mig mer och mer piggare.
Fortfarande lite yr och så men annars känns det rätt okej faktist.
Har spenderat hela förmiddagen tillsammans med älsklingen och kollat film.
Finns inget mysigare än att vakna en söndag och bara mysa med den man älskar.
Bella har självklart legat och gosat hon med hehe.
Klia magen är det bästa hon vet så ligga kvar i sängen det gör man frivilligt hihi.
Rätt fint väder ute idag så ska se om jag orkar en lite längre promenad.
Man får passa på nu när solen är framme.
Dock blir det varma kläder för det är rätt kyligt ute ändå.
Hösten är här mina vänner :)
Föresten har ni testat den nya blogg appen för iphone?
Jag tycker dom har gjort ett himla bra jobb med den så nu bloggar jag mycket från mobilen.
Man fick vänta ett tag på den men det vatt så värt de!
Himla bra app och man kan lägga upp bilder snabbt och enkelt när man inte är vid någon dator och använder telefonen.
Mer bloggande med andra ord hehe. Så tummen upp för BLOGG.SE appen! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Carin

Haha nu laddade jag ner blogg appen. Visste inte att den kommit ut... ;-)

2011-10-16 @ 17:04:20

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!