Trist väder!

Ända sen jag vakna så har det regnat nästan oavbrutet.
Men hösten är väll här nu så det är väll inget konstigt antar jag.
Rätt mysigt med höst ändå fast regnet kan vi göra oss av med tycker jag.
Såg på Aftonbladet att det skulle till och med komma snö på vissa ställen i landet.
Bara den inte kommer till Skåne så är jag nöjd hihi!!
Vill inte ha snö riktigt än dock längtar jag faktist efter julen hihi.
Beställde hem jotex julkatalog och Gud va mycket fina gardiner osv.
Ska bli så kul att få julpynta.
Det längtar jag efter!!!
Tänkte åka till Ullared i november och köpa julsaker och alla julklappar.
Man kan verkligen hitta allt där så det är den perfekta affären att handla till alla hihi.
Och så har dom julsaker i mängder med så man blir helt salig av att gå där hihi!
Om det är något som gör mig på bra humör så är det juletid :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!