9/11, ja ska hedra jag med! :)

Idag är det 10 årsen som den hemska händelse inträffades.
Helt sjukt vad tiden går fort ändå, jag mins den dagen som det vore igår.
Vaknade på morgonen av att mamma väckte mig för jag skulle upp till skolan.
Av någon anledning var jag helt säker på att något hemskt skulle hända.
Åkte iallafalkl iväg till skolan och började dagens lektioner när vi helt plötsligt fick sluta lektionen av att läraren sa stanna här och sitt tysta.
Efter en stund kom en tv inrullandes och så började vi titta på massa live sändningar och ja alla i stort sett va i chock.
Vi fick sluta tidigt och åka hem, kändes som en skum sak.
Min första tanke var "vad ska hända i Sverige?" .
Haha typ kommer planen falla från skyn här med?
Ja, jag var rätt rädd när jag åkte hem.
Så idag ska det vara 9/11 tema och jag ska se massa filmer som handlar om just den dagen.
Kanske låter konstigt men ja de är vad jag ska göra iallafall.


En tyst minut för alla familjer och människor vars liv förstördes den dagen och en stor aplåd till alla hjältemodiga människor som gjorde en stor insatts att hjälpa så många som möjligt! <3

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!