Bakar en liten kaka till min älskling!

Medans älsklingen tar en liten tupplur så passar jag på att baka en god äppelkaka till han.
Har massor utav äpplen då vi fick massvis utav min sambos pappa.
Han hade plockat i sin trägård ca 4 kilo till oss hehe.
Så nu blev det en äppelkaka och till den en god kräm utav vit choklad, cream chees, smör och vaniljpulver :)
Tycker kanel luktar så underbart gott tillsammans med äpplen.
Riktigt mumsigt iallafall :P

Är även en toppen fin dag med mycket sol och faktist inte så kyligt.
Blir nog en till långprommenad med Bella sen, man får ju passa på nu när solen är framme.
Tog en långprommenad i morse efter att min älskade sambo hade gått till skolan.
Inte kallt då häller och Bella riktigt njöt utav solen hehe.
Hoppas att det inte blir en allt för mörk vinter.
Kan vara skönt med lite ljus hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!