Göteborg och tillbaka :)

Hejsan alla :)
Tog en liten tur till Göteborg igår och kom hem idag.
Min bror har tatt sitt körkort så nu är han ute och kör så då passa jag på att följa med på en liten tur.
Saknade dock min sambo och min hund och sova dåligt i natt men idag ska jag få sova gott med min älskling.

Mamma har ju köpt en ny katt nu och han va så söt.
Typ fick rå damp på hår så han atackera mitt huvud ett antal gånger och hängde i min kofta.
Klättra upp på mitt ben gjorde han i morse så de va allt fart på den lilla.
Ska lägga upp en bild på han sen, har den på mobilen hehe.
Himla söt iallafall.
Nä nu ska jag slappa lite, är trött som attans :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!