Inte beställa byxor från ellos igen :(

Hade gjort en jätte bra beställning och var super nöjder MEN så kom paketet hem och det ändrades fort!
Byxorna var inte alls som på bilderna plus att dom vart så stora så ja kunde få plats med två Mli i dom.
Nä, blir att shoppa byxor på lindex för där ger dom vad dom låvar hehe.
Så ska man beställa från Ellos så ska man handla toppar leggings och heminredning :)
Dock så beställde min sambo två par byxor till sig på Ellos och dom satt perfekt på han så byxor till män går bra med haha.
Han har ju en sån snygg jeans rumpa så man blir galen :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!