Något som gör mig glad..

...är att baka!
Baka i mänger det är något som alltid får mig att bli på bra humör så nu har jag fått en jätte bra idé.
Dock har jag ett litet problem med det hela.
Om jag börjar att baka en massa, var ska jag göra av allt??
Gillar att dekorera och jag gillar att baka så nu tänkte jag slå ihop dom två och göra fina cupcakes och tårtor.
Men ja kan ju inte mata min sambo med allt då kommer han bli jätte tjock av alla tårtor haha.
Dock hade han nog inte klagat för han gillar mumsiga saker men kanske kan ge bort till folk.
Eller börja sälja cupcakes?
Hmm, jag får nog fundera lite på hur jag ska göra men baka det ska jag iallafall!! :)

Nå måste kolla in sockerrus.se och bskafferi.se!
Det är där ifrån jag har fått all inspiration så det ska bli spännande att börja baka.
Ska se om ja kan baka något roligt till min sambos lillasysters födelsedagskalas kanske!? :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!