Scorett kanske?

Har hittat ett par höstskor på Scorett som jag är nyfiken på.
Tycker dom är skit snygga men måste prova dom så dom verkligen är sköna för annars är det ingen ide att köpa dom.
Ända sen jag fick min värk så har fötterna vatt en öm punkt och ska jag köpa skor måste jag klara av att gå i dom.
Så iallafall, ska flörta med min älskade sambo och se om han vill åka in till Lund eller nått där dom har Scorett så att man kan testa.
Visste ni föresten att Scorett har öppnat en webshop?
Jo både dom och Bianco har nu blivit webbutiker.
Riktigt bra tycker jag, finns ju dom som bor långt ifrån dessa butiker och aldrig har en möjlighet att handla skor hos dom så en toppen smart grej.
Man märker att fler och fler öppnar webbutiker nu, It´s the new black eller vad man brukar säga hehe.

Här har ni en bild på skorna från Scorett iallafall.

Bild lånad från: www.scorett.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!