Smuttar på min strawberry daiquiri :)

...och njuter av kvällen tillsammans med min älskade sambo.
I morgon åker jag till GBG en sväng för att hälsa på min mamma.
Min bror har ju fått körkort så han är ute och kör flitigt hihi.
Börjar iallafall bli lite trött i ögat nu, blir nog lite film och någon till daiquiri ;)

En liten bild på mig som jag tog här om dagen :)
Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!