Stackars älsklingen :(

Låg och vila innan idag när jag får meddelande av älsklingen att någon hade backat in i hans bil.
Blev nervös och kollade hur det gick men det var ingen fara med han utan hans bil hade fått sig lite skråmor.
Så nu är han lite nere, är ju inte kul när man får skador på sin bil.
Så hans dag slutade inte lika bra som den började.
Har inte hunnit göra så mycket mycket mer idag än att vila och umgåts med min underbara älskling. Nu ska vi laga mat för det har vi inte hunnit med ännu.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!