Varför håller folk på med planking!?

Åter igen, va fan är det för fel på folk? haha
Seriöst, planking har ni hört talas om det?
Jag såg det första gången på Aftonbladet för ett par månader sen där det va någon som hade "plankat" och ramlat ner och dött!
Va va det för mening med de lixom??
Planka är att man ska lägga sig som en rak planka på alla möjliga konstiga ställen och nu har jag sett massa folk på facebook och i bloggar som ska planka massa saker och jag fattar bara inte det.
Vad får man ut av att lägga sig som en planka på massa konstiga ställen och sen ta kort på det?
Förstår inte det alls och nu ska det tydligen kommit en kompis till den här planka idén.
Typ uggla!?
Man ska sätta sig som en uggla på massa konstiga ställen.
Jag menar WHAT THE!?

Bild lånad från www.aftonbladet.se

Kommer nog aldrig riktigt förstå mig på människor! :S


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!